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| sent on August 30, 2012 (19:07) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
“ Dear Skender, oh what do you do the trollaggio free in all forums Nikonriguardanti, could you tell me which part of the irony that take over for example does not fit into your little head? „ If this is for you offend .... “ What are we to say with some characters who do not know what else only to offend? „ I still do not understand because you repeat offend ..... but who? “ for a car that has not even because they did not allow the bit „ Are you calling me poor? You know what I make? Do you know if I own? Hope that I offended? If you give me 10 minutes after I promise you offend me ..... “ I can only say that it is time the canon did a great machine but the nikon is not new because there was already the D3S! „ And with this statement spere to throw the bait to some Boccalone bite and triggers yet another diatribe? And who is the arrogant provocateur? A Skender, but we face the piacereeeeeee, arrogant know what that means? Do you think you understand (if you have it figured out, but I do not think) that you could not grasp the meaning of a sentence, which just happened no one has seen as provocative, it would be synonymous with arrogance? I suggest you go and read the meaning of "frustration." Finally, I invite you again to NOT sing the praises of Jihad between Canon and Nikon, if you have not already got it, and is seen as likely to continue to answer, do not give a damn for anyone to pass to cool with the material that buy, as much or take or do not know you can do, the rest are just tools and imbracciarne one or the other will never make you a better photographer. “ It 's true what they say to ROma "in c ** or enters your head but no!" „ " Caro Skender, oh tu che fai del trollaggio gratuito in tutti i topic Nikonriguardanti, sapresti dirmi quale parte dell'ironia che sopra prendi ad esempio non entra nella tua testolina? " Se questo per te è offendere...." Ma che stiamo a dire con certi personaggi che non sanno altro soltanto offendere per che cosa?" continuo a non capire dato che ripeti che offendo.....ma chi? " per una macchina che neanche possiede anche perché non se la po permettere!" Mi stai dando del povero? Sai quanto guadagno? Sai se la posseggo? Speri che mi offenda? Se mi dai 10 minuti ti prometto che dopo mi offendo..... " Io posso solo dire che sta volta la canon ha fatto una gran macchina ma per la nikon non è una novità perché già esisteva la d3s!!" E con questa affermazione speri di buttare l'esca affinché qualche boccalone abbocchi ed inneschi l'ennesima diatriba? E chi sarebbe il provocatore arrogante? A Skender, ma ci faccia il piacereeeeeee, sai cosa significa arrogante? Secondo te farti capire (sempre che tu l'abbia capito, ma non credo) che non sei riuscito a cogliere il significato di una frase, che guardacaso nessuno ha inteso come provocatoria, sarebbe sinonimo di arroganza? Ti consiglio di andarti a leggere il significato di "frustrazione". Infine ti invito nuovamente a NON inneggiare alla Jihad tra Canon e Nikon, se tu non l'avessi ancora capito, ed è probabile visto come continui a rispondere, non gliene frega niente a nessuno di passare per figo con del materiale che compra, tanto o sai scattare o non lo sai fare, il resto sono solo strumenti ed imbracciarne uno o l'altro non farà mai di te un fotografo migliore. " E' proprio vero come si dice a ROma " in c**o ti entra ma in testa no!"" |
| sent on August 30, 2012 (19:20) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
But why do not we talk about the canon 1dx ISO 51000 and we are at peace because it is not worth the pen Baron! I will not discuss personal matters, here every time we talk about something is going to end in a topic that I do not like ! Ma perché non parliamo dei 51000 iso della canon 1dx e stiamo in pace perché non vale la penna Barone!!Non ho intenzione di discutere a fatti personali, qui ogni volta che si parla di qualcosa si va a finire in un topic che non mi piace!! |
| sent on August 30, 2012 (19:23) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Excellent maneuver elusive ........ I'm still! My've already told you pass the ball Un'ottima manovra elusiva........comunque ci sto! La mia l'ho già detta ti passo la palla |
| sent on August 30, 2012 (19:36) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
So, I got to see up close the 1dx is the d4 even I have taken some pictures, but I assure you that the machines are equivalent but finally here it says anything canon has done an excellent product if if you remember well baron 1dx was announced before the d 4 in between time I think the canon has got to run for cover and did very well pulling off a great machine! I confirm everything? Allora, ho avuto modo di vedere da vicino sia la 1dx che la d4 addirittura ho già scattato anche delle foto, ma ti assicuro che le macchine equivalgono ma qui si dice tutt'altro finalmente la canon ha fatto un ottimo prodotto se se ti ricordi bene Barone la 1dx era stata annunciata prima della d 4 nel fra tempo secondo me la canon ha avuto modo di correre ai ripari e ha fatto benissimo tirando fuori una gran macchina!!Mi confermi tutto ciò?? |
| sent on August 31, 2012 (11:10) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I am starting from RAW I otteunuto similar results, finding the D4 slightly less noisy chroma noise on the start, but the 1DX more incisive and detailed, reflecting the specific characteristics, D4 = less resolute less noisy 1DX firmer = More detailed all things with a reduction pair up. The real difference is noted in the opening of the shadows of the classic Sony sensors and proof that I had done I had noticed the same data trigger a slight overweight in 1/3 stop underexposure in the D4 or the 1DX, this partially justifies' opening Io partendo dai RAW ho otteunuto dei risultati simili, trovando la D4 leggermente meno rumorosa sul croma noise di partenza, ma la 1DX più incisiva e dettagliata, caratteristiche che riflettono le specifiche, D4 meno risoluta=meno rumorosa 1DX più risoluta=Più dettagliata, tutte cose che con un ridimensionamento si appaiano. La vera differenza si nota nella apertura delle ombre classica dei sensori Sony e nella prova che avevo fatto io avevo notato a parità di dati di scatto una leggera sovraesposizione di 1/3 di stop nella D4 o sottoesposizione della 1DX, questo in parte giustifica l'apertura |
| sent on August 31, 2012 (15:36) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Baron, I stand corrected in this and the sensor mount Nikon D4 Barone, ti correggo solo in questo, la D4 monta sensore Nikon |
| sent on August 31, 2012 (18:49) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I think it's built on specific Nikon but I am not aware that Nikon has factories sensors, however, finds the difference in exposure? Credo sia costruito su specifiche Nikon ma non mi risulta che Nikon abbia fabbriche di sensori, comunque riscontri la differenza di esposizione? |
| sent on August 31, 2012 (18:54) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
In reality, the sensors of all machines are Nikon, except the D3200, D7000, D800, D600. These are made by Sony Nikon interventions. But I think that even if you like Canon Nikon projects alone, then I do not know where they fabricate ... The difference in exposure a little 'there, but I also found when I tried D800 and 5D Mk III side by side. Nikon at the same shutter speed and aperture and ISO was brighter than 1/3 EV. So the lenses involved were the 16-35 and the 14-24 II Canon Nikon. In realtà i sensori di tutte le macchine sono Nikon, tranne della D3200, D7000, D800, D600. Questi sono made by Sony con interventi Nikon. Ma penso proprio che anche Nikon come Canon se li progetti da sola, poi dove li fabbrichi non so... La differenza di esposizione un po' c'è, ma l'avevo riscontrata anche quando provai D800 e 5D Mk III fianco a fianco. Nikon a parità di tempi e diaframmi e ISO era più luminosa di 1/3 EV. E allora le lenti coinvolte erano il 16-35 II Canon e il 14-24 Nikon. |
| sent on August 31, 2012 (19:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Big Max, I really like your professionalism that is not all! Grande Max,mi piace molto la tua professionalità che non è da tutti !! |
| sent on September 01, 2012 (1:25) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Yes, but if Canon makes them as well, making Nikon defers to Sony, this meant, D3200 D7000 D800 D600 while the sensor is to the Sony directly. Si ma Canon se li fabbrica pure, Nikon demanda la fabbricazione a Sony, questo intendevo, mentre per d3200 D7000 D800 D600 il sensore è quello della Sony direttamente. |
| sent on September 01, 2012 (5:55) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Yes, yes, it is. I think the D2X ... Sì sì, è così. Dalla d2X credo... |
| sent on September 03, 2012 (6:59) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I wonder what happened to the torn pages of this old newspaper. The clip on the left has held an edge, the right-hand page has been broken and leaning against the grinder ... I noticed just now. Disturbing. mi domando cosa sia successo alle pagine strappate di questo vecchio giornale. La molletta a sinistra ha trattenuto un lembo, la pagina di destra è stata rotta e appoggiata al macinino... me ne sono accorto solo ora. Inquietante. |
| sent on September 10, 2012 (9:09) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
excellent I really like this still life eccellente mi piace molto questo still life |
| sent on October 16, 2013 (11:15) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
if we like the grain, just add it in post-production even at 100 iso :-) by choice but it is nice to have it for the constriction is a little less I understand the nostalgia for old technologies but I love the image ... the means used are only the means and nothing else se ci piace la grana, basta aggiungerla in Postproduzione anche a 100 iso :-) averla per scelta è bello ma averla per costrizione lo è un poco meno capisco la nostalgia per vecchie tecnologie ma io amo l'immagine... i mezzi usati sono solo dei mezzi e null'altro |
| sent on October 16, 2013 (11:54) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I agree fully with Niki, if it was just advertising photography would be in the hands of a tiny elite of wealthy, fortunately, photography is an art techno-philosophical and can convey the message even with the noise and few pixel.Luca.GPs apprezo Juza formidable test for helping and encouraging us mere mortals, thanks to exist. Concordo in toto con Niki,se fosse solo pubblicità la fotografia sarebbe in mano a una sparuta elite di facoltosi,per fortuna la fotografia è un arte tecno-filosofica e può trasmettere il messaggio anche con il rumore e pochi pixel.Luca.G. P.s apprezo Juza per i formidabili test che aiutano e stimolano noi comuni mortali,grazie di esistere. |
| sent on October 17, 2013 (15:39) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
There is no elite, there are only choices in life. If you do photography for work, out of obligation you are caught up in work teams, flows and coordination (at least in the advertising industry), where all work in synergy. When you see a picture advertising, the merit is not the photographer, the Sylist does 90% of the trade ... the photographer is the one who do manual work but the idea and the criticism is not up to him. It tells you there one that lives in close contact with this area. Photographer counts up to a certain point; put in those conditions, many unsuspected would have done more. So do not talk about Elite ... If anything Equipe ... the true elite often hides among the amateurs who ALONE reach unimaginable results Non esistono elite; esistono solo scelte di vita. Se fai la fotografia per lavoro, per obbligo ti ritrovi catapultato in equipe di lavoro, flussi e coordinamenti (almeno nel settore della pubblicità), dove tutti lavorano in sinergia. Quando si vede una foto pubblicitaria, il merito non è certo del fotografo; la Sylist fa il 90% del mestiere... il fotografo è solo colui che fa il lavoro manuale ma l'idea e la critica non spetta a lui. E te lo dice uno che ci vive a stretto contatto con tale settore. Il fotografo conta fino ad un certo punto; messi in quelle condizioni, tanti insospettabili saprebbero fare di più. Per cui non parliamo di Elite... semmai di Equipe... l'elite vera spesso si nasconde fra gli amatori che DA SOLI raggiungono risultati impensabili |
| sent on October 17, 2013 (22:27) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I agree, my reasoning was intended to bring out the beauty that always playful, except for a few cases, it may be released in a picture also not technically perfect but because there is so look look at her, then may or may not like but it is physical and metaphysics at the same time he showed little but makes us see and reflect, instead the advertising image is a picture of purpose must necessarily tempt see O.Toscani among the many gurus that photographers are devils tempting for creative excellence and I say: with a bit of envy, but I wanted to reiterate the concept that most of the photos are not taken to promote but to publicize the event of the moment that is just and forever encased in that image. Oh what I said Boh? I'm lost, Ermanno, in fact lovers reach unimaginable results in how much they love "life is enjoyed and non I'll handle anyone. "Luke from Certaldo Concordo,il mio ragionamento era inteso a far emergere la bellezza ludica che sempre, salvo pochi casi,si sprigiona in un immagine anche non perfetta tecnicamente ma ha in quanto esiste quindi la osservi la guardi,poi può piacere o non piacere ma è fisica e metafisica allo stesso momento e fa vedere anche poco ma fa vedere e ci rifletti,invece l'immagine pubblicitaria è una foto di scopo deve per forza indurre in tentazione vedi O.Toscani tra i tanti guru più che fotografi sono diavoli tentatori creativi per eccellenza e lo dico:con un pò di invidia,ma io volevo ribadire il concetto che la maggior parte delle foto non sono scattate per promuovere ma per far conoscere l'evento del momento che è solo e per sempre racchiuso in quell'immagine. Oddio che ho detto Boh?mi sono perso, Ermanno,appunto gli amatori raggiungono risultati impensabili in quanto amano "la vita è una e il goduto non te lo leva nessuno".Luca da Certaldo |
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